Co wyróżnia mój rejs?
Komfort
Maksymalnie 7 osób załogi - nikt nie śpi w mesie
Bezpieczeństwo
Spij spokojnie, płyniesz z kapitanem, który zna świetnie ten akwen
Atmosfera
Wkładam serce i zaangażowanie w każdy prowadzony rejs i szkolenie
Maksymalnie 7 osób załogi - nikt nie śpi w mesie
Spij spokojnie, płyniesz z kapitanem, który zna świetnie ten akwen
Wkładam serce i zaangażowanie w każdy prowadzony rejs i szkolenie
Zapraszam na wyjątkowy, intensywny rejs, który połączymy z jednodniowym szkoleniem z obsługi i napraw silnika stacjonarnego diesla na jachcie. W trakcie rejsu będę też prowadził szkolenie z trymowania żagli.
Będziemy ćwiczyć, w jaki sposób żeglować z wiatrem na genui i spinakerbomie, jak przygotować, stawiać i zrzucać genaker, żagle marszowe i sztormowe.
Dowiecie się jak czarterować jachty aby nie stracić kaucji. Jak ją wpłacać oraz jakie ubezpieczenia działają, a kiedy nie, które z nich warto wykupić, a które są mało istotne i tylko uszczuplą Wasz budżet. Wiedzę tę zdobyłem na wielu własnych doświadczeniach. Jestem pewien, że zainwestowane pieniądze w szkolenie zwrócą Wam się wielokrotnie.
W kolejnych dniach skupimy się na bardziej zaawansowanej obsłudze, serwisie i rozwiązywaniu problemów związanych z silnikiem jachtu.
To szkolenie to duża dawka żeglugi oraz praktyczna wiedza i umiejętności, które każdy skipper i oficer jachtowy powinien opanować.
Zagadnienia szkoleniowe realizowane w trakcie rejsu:
Silniki na jachcie – silnik stacjonarny i zaburtowy
Jest to intensywny rejs żeglarski, na którym postaramy się przepłynąć dużo mil morskich, jednak jeden cały dzień rejsu w porcie poświęcimy na szkolenie z silników.
Wszystko to na wyjątkowym, solidnym i szybkim 14.5 metrowym jachcie Beneteau First 47.7, przygotowanym do oceanicznego pływania.
Na jachcie pełen komfort – ogrzewanie, generator, duże plotery gps, autopilot, radar Broadband4G, AIS, komplet żagli zapasowych, pełne wyposażenie bezpieczeństwa, kambuza oraz czysta pościel. Aby zapewnić najwyższy komfort załoga oraz skipper śpią wyłącznie w kabinach tak aby mesa była zawsze dostępna dla załogi.
Wszystkie nasze rejsy to rejsy stażowo-szkoleniowe, na których uczestnicy stanowią załogę, a nie są turystami.
Na rejsie poza dużą dawką praktycznych umiejętności, uzyskasz staż morski potrzebny do szkolenia na kolejne stopnie żeglarskie. Staż zostanie potwierdzony opinią z rejsu, wystawioną przez kapitana.
Zapraszam!
Wojciech Danilczuk
Wolnych miejsc: 5 / Wstępna rezerwacja: 0/ Zarezerwowanych miejsc: 2
Termin: 05.04.2025 – 13.04.2025 (7 dni)
Rozpoczęcie rejsu: Szczecin (Polska)
Zakończenie rejsu: Szczecin (Polska)
Planowana trasa: Szczecin – Bornholm – Kalmar – Karlskrone – Hano – Sassnitz – Szczecin
Dystans: 350-450 mil morskich (staż morski 70-100 godzin)
Cena rejsu: 2990 PLN brutto / 3950 PLN brutto
50% płatne w momencie rezerwacji, a pozostała kwota 60 dni przed rejsem.
Szkolenie odbędzie się nie zależnie od ilości zgłoszonych uczestników.
Rejsy/szkolenia morskie cechują się dużą dozą niepewności ze względu na warunki atmosferyczne, dlatego plan rejsu jest orientacyjny i może ulec zmianie. Ostateczną decyzję w sprawie planu rejsu podejmuje kapitan biorąc pod uwagę głos załogi oraz warunki pogodowe. Zawsze dokładam największych starań, aby zrealizować rejs w całości i według planu
to składka na kasę jachtową 400PLN – 600 PLN (płatna w dniu rozpoczęcia rejsu) za tydzień rejsu, z której pokrywamy:
Rejsy/szkolenia morskie cechują się dużą dozą niepewności ze względu na warunki atmosferyczne, dlatego plan rejsu jest orientacyjny i może ulec zmianie. Ostateczną decyzję w sprawie planu rejsu podejmuje kapitan biorąc pod uwagę głos załogi oraz warunki pogodowe. Zawsze dokładam największych starań, aby zrealizować rejs w całości i według planu.
s/y LEONTINA
Beneteau First 47.7
Jacht Beneteau First 47.7 to bezpieczna oceaniczna jednostka z zacięciem do szybkiej i wygodnej żeglugi. LEONTINA ma 14.5 metra długości, a w 4 kabinach pomieści wygodnie 7 członków załogi oraz kapitana. Jacht jest świetnie utrzymany i posiada najnowsze wyposażenie bezpieczeństwa. Wygodę załogi zapewnia wodne ogrzewanie we wszystkich kabinach, dwie przestronne toalety, duża mesa z kambuzem, generator, odsalarka, duże plotery GPS na zewnątrz i w nawigacyjnej, AIS nadawczo-odbiorczy i wiele innych.
Zapraszam na pokład mojego jachtu!
Wojciech Danilczuk