Przeskocz do treści
Ach Mallorca... lipiec 2019
Majorka / Minorka

Piękne widoki, krystaliczna woda, temperatury nie spadające nawet w nocy poniżej 22 stopni, to wszystko można znaleźć latem na Balearach.  Niestety towarzyszy temu permanentny brak wiatru co zmusza do częstego podróżowania na silniku. Ale ciepła woda i pyszne owoce morza wynagradzają to w 100%.  Jeżeli masz ochotę przeżyć to sam napisz do mnie, a ja zorganizuje letnią przygodę na Balearach specjalnie dla Ciebie.

Bałtyckie zmagania kwiecień 2019
Karlskrona/Kalmar
/Christianso

Na tych rejsach zmagałem się ze wschodnim i południowym Bałtykiem. Kwiecień rządzi się swoimi prawami, dlatego śnieg i temperatury około zera, nie były nam obce. Nagrodą były puste, malownicze porty oraz piękne widoki. Jeżeli chcesz podziwiać to wszystko na żywo, to zapisz się na rejs ze mną!

Rejs na Wyspach Kanaryjskich
styczeń 2018

Na tym rejsie zwiedzaliśmy Wyspy Kanaryjskie, nazywane wyspami wiecznej wiosny. Zimą stanowią one przyczółek europejskiej kultury, o temperaturze 20-25 st. C. Gran Canaria i Teneryfa odkrywały przed nami swoje najpiękniejsze miejsca, a wzburzony ocean przenosił nas od portu, do portu

Rejs Darłowo - Bornholm - Christianso / lipiec 2017

Na Bornholm, wyspę morza bałtyckiego, dotarliśmy jachtem. Wzburzone, po sztormowe morze, przetestowało nas podczas kilkunastogodzinnej żeglugi z Darłowa. Przez kolejne trzy dni, rowerami, zwiedzaliśmy wszystkie zakątki tej duńskiej wyspy. Odwiedziliśmy też malutką wyspę Christianso, gdzie podziwialiśmy piękne zachody słońca.

Rejs rowerowy
Gdańsk-Gotlandia-Gdańsk
Maj 2017

Po prawe 48 godzinnym rejsie na północ, ku zachodzącemu wciąż słońcu, Gotlandia przywitała nas piękną pogodą. Kolejne dni, to rowerowe eskapady ze stolicy Visby do pięknych jej zakątków. Rowery pilnie strzegliśmy na pokładzie naszego jachtu. Powrót do polski, przy sprzyjających wiatrach W i NW, był kwintesencją żeglarstwa – szybko, komfortowo i wygodnie. Na podsumowanie rejsu zatrzymaliśmy się na Helu, aby pośpiewać szanty grane na żywo, w lokalnej tawernie.

Rejs Gran Canaria - Madera - Gibraltar - Mallorca
Kwiecień 2013

Ten rejs to niezapomniana 3 tygodniowa przygoda. Rozpoczęliśmy na Wyspach Kanaryjskich (Gran Canaria). Po 2 dniowym zwiedzaniu wyspy, ruszyliśmy na północ, w stronę Madery, aby za cumować w przytulnej marinie Funchal.  Wyspa nas zauroczyła. Piękne skaliste półwyspy, groty oraz wszechobecne kwiaty. To wyspa o wielu obliczach. Przyroda zmienia się tu diametralnie, w zależności od wysokości nad poziomem morza. Z Madery udaliśmy się w siedmiodniową podróż do Gibraltaru, z krótkim przystankiem w Maroku. Po wyczerpującej, ale obfitującej w odwiedziny delfinów podróży, odpoczywaliśmy i zwiedzaliśmy tę Brytyjską enklawę. 3 tydzień to była przeprawa na Majorkę. Po drodze zacumowaliśmy w portach Malagi oraz Cartageny. Cały rejs to  ponad 1400 mil morskich. Jeżeli chcesz popłynąć w 2019 roku na podobną przygodę to znajdziesz jej opis tutaj.!

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
aby na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje odnośnie rejsów, czarterów i szkoleń żeglarskich