Co wyróżnia moje szkolenie?
Komfort
Maksymalnie 7 osób załogi na
2 instruktorów
Bezpieczeństwo
Spij spokojnie, płyniesz z kapitanem, który zna świetnie ten akwen
Atmosfera
Wkładam serce i zaangażowanie w każdy prowadzony rejs i szkolenie
Maksymalnie 7 osób załogi na
2 instruktorów
Spij spokojnie, płyniesz z kapitanem, który zna świetnie ten akwen
Wkładam serce i zaangażowanie w każdy prowadzony rejs i szkolenie
Zapraszam na wyjątkowe, autorskie, praktyczne szkolenie, które odbędzie się w Polsce na wodach Zachodniego Bałtyku.
Październikowa pogoda będzie wymagająca, ale jeśli nauczysz się jak radzić sobie w trudnych warunkach pogodowych, to przy cieplejszej i łagodniejszej pogodzie na pewno sobie poradzisz.
Będziemy ćwiczyć jak trymować żagle, w jaki sposób żeglować z wiatrem na genui i spinakerbomie, jak przygotować, stawiać i zrzucać genaker, żagle marszowe i sztormowe.
Dowiecie się jak czarterować jachty aby nie stracić kaucji. Jak ją wpłacać oraz jakie ubezpieczenia działają, a kiedy nie, które z nich warto wykupić, a które są mało istotne i tylko uszczuplą Wasz budżet. Wiedzę tę zdobyłem na wielu własnych doświadczeniach. Jestem pewien, że zainwestowane pieniądze w szkolenie zwrócą Wam się wielokrotnie.
W kolejnych dniach skupimy się na bardziej zaawansowanej obsłudze, serwisie i rozwiązywaniu problemów związanych z silnikiem jachtu.
Minimum jeden dzień poświęcimy tematyce medycznej. W rejsie będzie uczestniczył instruktor, lekarz lub ratownik, który będzie szkolił uczestników z praktycznych procedur medycznych, które mogą być przydatne i mogą ratować życie i zdrowie załogantów, kiedy jesteście z dala od możliwości uzyskania specjalistycznej pomocy.
Ponadto dowiecie się jak planować kolejne odcinki rejsów, uwzględniając warunki meteo, zagrożenia nawigacyjne oraz prądy i pływy morskie.
To szkolenie to olbrzymia dawka praktycznej wiedzy i umiejętności, którą każdy skipper i oficer jachtowy powinien opanować.
6 dni szkolenia zostało podzielonych na 6 głównych zagadnień:
Rejs jest przeznaczony dla osób, które mają już doświadczenie żeglarskie i chciałyby rozszerzyć swoje umiejętności i wiedzę praktyczną.
Nie jest to rejs turystyczny, a intensywne szkolenie żeglarskie, na którym 10-12 godzin dziennie będziemy realizować zaplanowany program. Ponadto będziemy także żeglować w dzień i w nocy (1 lub 2 noce). Na tym rejsie nie nastawiamy się na zwiedzanie portów. Na rejsie część zagadnień będziemy realizować w porcie, a część na wodzie. Nie gwarantujemy i nie skupiamy się na robieniu godzin, a na realizacji praktycznych ćwiczeń związanych z programem kursu.
Wszystko to na wyjątkowym, solidnym i szybkim 14.5 metrowym jachcie Beneteau First 47.7, przygotowanym do oceanicznego pływania.
Na jachcie pełen komfort – ogrzewanie, generator, duże plotery gps, autopilot, radar Broadband4G, AIS, komplet żagli zapasowych, pełne wyposażenie bezpieczeństwa, kambuza oraz czysta pościel. Aby zapewnić najwyższy komfort załoga oraz skipper śpią wyłącznie w kabinach tak aby mesa była zawsze dostępna dla załogi.
Wszystkie nasze rejsy to rejsy stażowo-szkoleniowe, na których uczestnicy stanowią załogę, a nie są turystami.
Na rejsie poza dużą dawką praktycznych umiejętności, uzyskasz staż morski potrzebny do szkolenia na kolejne stopnie żeglarskie. Staż zostanie potwierdzony opinią z rejsu, wystawioną przez kapitana.
Zapraszam!
Wojciech Danilczuk
Wolnych miejsc: 0 / Wstępna rezerwacja: 0 / Zarezerwowanych miejsc: 7
Termin: 28.09.2024 – 05.10.2024 (7 dni)
Rozpoczęcie rejsu: Szczecin (Polska)
Zakończenie rejsu: Szczecin (Polska)
Planowana trasa: Świnoujście – Bornholm lub Sassnitz (trasa orientacyjna)
Dystans: 120 – 170 mil morskich
Cena rejsu: 3990 PLN brutto / 5000 PLN brutto
50% płatne w momencie rezerwacji, a pozostała kwota 60 dni przed rejsem.
Szkolenie odbędzie się nie zależnie od ilości zgłoszonych uczestników.
Rejsy/szkolenia morskie cechują się dużą dozą niepewności ze względu na warunki atmosferyczne, dlatego plan rejsu jest orientacyjny i może ulec zmianie. Ostateczną decyzję w sprawie planu rejsu podejmuje kapitan biorąc pod uwagę głos załogi oraz warunki pogodowe. Zawsze dokładam największych starań, aby zrealizować rejs w całości i według planu
to składka na kasę jachtową 400PLN – 600 PLN (płatna w dniu rozpoczęcia rejsu) za tydzień rejsu, z której pokrywamy:
Rejsy/szkolenia morskie cechują się dużą dozą niepewności ze względu na warunki atmosferyczne, dlatego plan rejsu jest orientacyjny i może ulec zmianie. Ostateczną decyzję w sprawie planu rejsu podejmuje kapitan biorąc pod uwagę głos załogi oraz warunki pogodowe. Zawsze dokładam największych starań, aby zrealizować rejs w całości i według planu.
s/y LEONTINA
Beneteau First 47.7
Jacht Beneteau First 47.7 to bezpieczna oceaniczna jednostka z zacięciem do szybkiej i wygodnej żeglugi. LEONTINA ma 14.5 metra długości, a w 4 kabinach pomieści wygodnie 7 członków załogi oraz kapitana. Jacht jest świetnie utrzymany i posiada najnowsze wyposażenie bezpieczeństwa. Wygodę załogi zapewnia wodne ogrzewanie we wszystkich kabinach, dwie przestronne toalety, duża mesa z kambuzem, generator, odsalarka, duże plotery GPS na zewnątrz i w nawigacyjnej, AIS nadawczo-odbiorczy i wiele innych.
Zapraszam na pokład mojego jachtu!
Wojciech Danilczuk
kapitan jachtowy
Lek. Maciej Kokoszka
Specjalista chirurgii ogólnej
Witam!
Posiadam uprawnienia jachtowego sternika morskiego, operatora SRC. Doświadczenie w żeglarstwie morskim do tej pory zebrałem biorąc udział w licznych rejsach na wodach Bałtyku, Morza Śródziemnego, Morza Północnego oraz Oceanu Atlantyckiego. Żeglarstwo to jedna z moich pasji. Nie ukrywam, że nie jest mi również obce całonocne biesiadowanie w portowych tawernach przy dźwiękach gitarowych szant. Zawodowo jestem chirurgiem ogólnym, a przez ostatnie 10 lat pracę pełniłem w większości na Szpitalnych Oddziałach Ratunkowych i Izbach Przyjęć. Zebrana wiedza zawodowa pozwoliła mi na jej wykorzystanie w żeglarstwie, z czym chętnie się dzielę z innymi. Sierra Alpha Foxrot Echo Tango Yankee Foxrot India Romeo Sierra Tango!